1. Πολιτική επιστροφών

Παρακαλούμε να MHN στείλετε τα προϊόντα πίσω μόνοι σας καθώς πρέπει να στείλουμε εμείς αίτημα στην κούριερ να έρθει παραλάβει τα προιόντα από το χώρο σας. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας για την επιστροφή ή αλλαγή προιόντος πρέπει να υπάρχει προσυνενόηση τηλεφωνική στο 2319 990025 ή mail info@ntysimo.gr

Σε περίπτωση αλλαγής προιόντος σε ημερομηνία εκπτώσεων ισχύουν οι αξίες όλων των προιόντων συμπεριλαμβανομένου και του επιστρεφόμενου στις τιμές της ημερομηνίας παραλαβής από την εταιρεία.

Διευκρινίσεις σχετικά την επιστροφή προϊόντων:
Αν αποφασίσατε ότι θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν που έχετε αγοράσει, λάβετε υπόψη σας τις ακόλουθες σημειώσεις:

Προκειμένου να επωφεληθείτε από το δικαίωμα της επιστροφής, σας συνιστούμε να επιστρέψετε το προϊόν στην ίδια κατάσταση που το παραλάβατε: στο αρχικό του πακέτο (κουτί ή σακούλα), με τις ετικέτες στην αρχική θέση τους (όχι κομμένες) και τα έγγραφα που συνοδεύουν το προϊόν και προετοιμάστε κατάλληλα το πακέτο (με χαρτί ή νάιλον), προτού παραδοθεί στον κούριερ.

Επίσης, για να αποφύγετε την άρνηση της επιστροφής, συνιστούμε να αποφύγετε επιστροφές προϊόντων που έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί ή έχουν υποστεί ζημιά, καθώς στην προκειμένη περίπτωση δεν εφαρμόζονται οι όροι επιστροφής και αυτό συνεπάγεται με την πληρωμή τελών ταχυμεταφορών.

Έλεγχος επιστραφέντων προϊόντων:

Όλα τα επιστραφέντα προϊόντα θα ελεγχθούν μεμονωμένα λεπτομερώς από τους ειδικούς μας και η διαδικασία επαλήθευσης θα γίνει μπροστά από κάμερες παρακολούθησης για να εξασφαλιστεί η μέγιστη διαφάνεια στην ανάλυση αιτήματος επιστροφής.

2. Κόστος επιστροφών

Έχετε κάθε δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που έχετε παραγγείλει εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αποστολής, είτε επειδή δεν σας κάνει το νούμερο είτε επειδή αλλάξατε γνώμη με τα έξοδα για την επιστροφή της παραγγελίας σας στο eShop ntysimo.gr να επιβαρύνουν εμάς (αν πρόκειται για αντικατάσταση του ποσού με άλλο προιόν) αρκεί να χρησιμοποιήσετε την μεταφορική εταιρεία “ΕΛΤΑ COURIER porta porta”, ενώ τα έξοδα αποστολής των νέων προϊόντων επιβαρύνουν τον πελάτη. Σε περίπτωση δεύτερης αλλαγής τα έξοδα αποστολής/επιστροφής επιβαρύνουν το πελάτη.

Επιστροφή της αξίας του προϊόντος:

Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων για αναίτιο λόγο (αλλαγή γνώμης) τα έξοδα μεταφοράς ακόμα και της πρώτης επιστροφής προιόντων αφορούν τον πελάτη.

Μετά τη μεταφορά του ποσού, υπάρχει η πιθανότητα η τράπεζα στην οποία έχετε λογαριασμό να σας χρεώσει προμήθεια. Για περισσότερες λεπτομέρειες, συνιστούμε να επικοινωνήσετε με την τράπεζα σας.